Pred dvema desetletjema se je takrat še kot najstniški »mulo« z veliko ljubezni do letal, danes pa poklicni pilot Primož Jovanović v domačem letalskem klubu Josipa Križaja v Ajdovščini na vse pretege hvalil, kako bo nekega dne z reaktivcem v nizkem letu preletel svoj domači kraj. Seveda so se mu smejali. No, zdaj je uresničil svoje mladostne sanje.
Do galebov je prišel pred leti prek luže. Gre za šolski letali, ki sta nekoč seveda služili jugoslovanski vojski, a sta bili nato prodani v ZDA. Po nakupu in prevozu v Slovenijo se je začela natančna obnova letal, ki seveda ni bila poceni. Samo nov reaktivni motor stane 30 tisočakov. Poleg tega so obnovili celotno hidravlično napeljavo, ogromno je bilo dela z električnimi sistemi, pozabavali so se tudi z novo barvno shemo. ‘Mrtev avion smo oživili in spravili v zrak,’ je slikovit Jovanović. Trud celotne ekipe je bil poplačan, ko je galeb leta 2013 prvič vzletel z ljubljanskega letališča. Po dostopnih podatkih, naj bi bilo v tem trenutku vsega 15 letečih letal tega tima, v svetovnem merilu.
Eden od njih bo ‘zažigal’ z ‘Kikotom’ na Mariborskem nebu.