Letalo prihaja iz Nemškega Manchinga kjer deluje oddelek Airbus Defence and Space- Flugmuseum Messerschmitt.

Gre za popolno repliko legendarnega letala iz konca druge svetovne vojne. Repliko so naredili na ta način, da so odkupili staro originalno lupino letala, ki je letelo v drugi svetovni vojni ter izdelali kos za kosom letala v enakih merah, kvaliteti, materialu in dimenziji posameznih komponent. Le pri motorjih so namestili sodobne reaktivne motorje PT6, saj nekdanji Nemški Jumo reaktivni motorji več ne obstajajo. Pa tudi če bi, so glede na to , da so to bili prvi reaktivni motorju v praktični uporabi za letenje na letalih, imeli življenjsko dobo le cca 20 ur. Kar pomeni, da bi bili sedaj praktično neuporabni, saj imajo sodobni reaktivni motorji življenjsko dobo do prve večje prenove preko 3.000 ur. Obenem pa je tudi malce žalostno dejstvo, da je bila življenjska doba lovskega letala in pilota v tistem času, ko se je sesuval tretji rajh, krajša kot življenjska doba teh motorjev.

Me 262 Schwalbe, je leta 1938 razvil nemški Messerschmitt, in je bilo prvo operativno turboreaktivno letalo na svetu, ki je poletelo leta 1942 in junija 1944 postalo prvo reaktivno letalo, uporabljeno v boju. Od več kot 1400 proizvedenih Me 262 jih je manj kot 300 sodelovalo v boju. Večina Me 262 ni uspelo priti v operativne enote zaradi uničenja nemškega transportnega sistema. Mnogi od tistih, ki so bili uspešno dostavljeni, niso mogli leteti zaradi pomanjkanja goriva, rezervnih delov ali usposobljenih pilotov.

Letalo je doseglo potovalno hitros preko 740 km/h in maximalno hitrost 870 km/h in je v svojem času pomenilo velikanski tehnični napredek, ki je po drugi svetovni vojni oblikoval sodobni ( tudi potniški) letalski promet !